بازارهای مالی

اعلام جزئیات برداشت توکن‌های ایردراپ داگز

کانال اطلاع‌رسانی داگز در تلگرام جزئیات مربوط به برداشت توکن‌های ایردراپ را اعلام کرد. بر اساس این اطلاعیه، کاربران می‌توانند از فردا ۲۶ مرداد توکن‌های خود را به صرافی‌های متمرکز یا کیف پول حضانتی wallet@ تلگرام منتقل کنند. این در حالی است که امکان برداشت به مقصد کیف پول‌های غیرامانی مانند تون کیپر از روز ۳۰ مرداد فراهم خواهد شد.

به نظر می‌رسد صرافی‌های OKX و بای بیت تنها گزینه‌های مورد پذیرش برای برداشت مستقیم داگز باشند. با توجه به عدم ارائه خدمات از سوی این صرافی‌ها و همچنین ربات wallet@ تلگرام، کاربران ساکن ایران باید تا روز ۲۰ اوت (۳۰ مرداد) برای دریافت ایردراپ خود صبر کنند.

معاملات داگز در صرافی‌ها از روز ۲۰ اوت آغاز می‌شود و تمام کاربران، فارغ از شکل دریافت ایردراپ، فرصت فروش به‌موقع توکن‌های خود را خواهند داشت. لازم به ذکر است که هیچ یک از کاربران تا قبل از ۲۰ اوت قادر به فروش توکن‌های DOGS خود نخواهند بود؛ حتی اگر این توکن‌ها از قبل به صرافی‌های متمرکز منتقل شده باشند.

داگز همچنین به کاربران یادآوری کرده است که برای انتقال توکن‌های خود به کیف پول‌های غیرامانی، نیاز به داشتن مقدار کافی تون کوین (TON) برای پرداخت کارمزد شبکه دارند. بنابراین، توصیه می‌شود قبل از شروع دوره دریافت ایردراپ، در صورت عدم موجودی تون کوین در کیف پول، اقدام به خرید آن کنید. خوشبختانه، هزینه این تراکنش با کمتر از ۰.۲ واحد TON قابل پرداخت است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا