بازارهای مالی

مدیرعامل ریپل:مردم خواهان استیبل کوین «ین» ژاپن هستند!

به گزارش کوین تلگراف: برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، در مصاحبه‌ای اخیر با بلومبرگ، به آینده روشن استیبل کوین‌ها در ژاپن اشاره کرد و گفت: «مردم خواهان استیبل کوین‌های ین خواهند بود و این تنها مسئله زمان است.»

گارلینگهاوس با تحسین رویکرد مثبت ژاپن نسبت به قانون‌گذاری در حوزه کریپتو، این کشور را محیطی مساعد برای رشد کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در این حوزه دانست. به گفته او، شفافیت قوانین و مقررات در ژاپن، باعث شده تا این کشور در مقایسه با ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر، از جایگاه بهتری در زمینه استیبل کوین‌ها و ارزهای دیجیتال برخوردار باشد.

Brad Garlinghouse is optimistic that there will be demand for Yen stablecoins. Source: Bloomberg

با این حال، گارلینگهاوس تأکید کرد که ریپل فعلاً برنامه‌ای برای راه‌اندازی استیبل کوین ین ندارد و تمرکز اصلی این شرکت بر روی عرضه استیبل کوین دلاری خود در ایالات متحده است. او گفت: «ما ابتدا استیبل کوین را در ایالات متحده صادر خواهیم کرد، اما معتقدیم که فرصت‌هایی برای استیبل کوین‌ها در سطح جهانی و قطعاً در ژاپن وجود دارد.»

ریپل در حال حاضر در حال آزمایش استیبل کوین دلاری خود، ریپل یو‌اس‌دی (RLUSD)، بر روی شبکه‌های XRP Ledger و اتریوم است و قصد دارد آن را در آینده بر روی شبکه‌های بلاک چین بیشتری نیز مستقر کند.

در همین حال، سه بانک بزرگ ژاپن، میتسوبیشی یواف‌جی، سومیتومو میتسویی و میزوئو، از پلتفرم جدید استیبل کوین دیتاچین، پروژه پکس، برای تسهیل تسویه حساب‌های تجاری فرامرزی حمایت می‌کنند. این نشان می‌دهد که علاقه به استیبل کوین‌ها در ژاپن رو به افزایش است و پیش‌بینی گارلینگهاوس در مورد تقاضای بالا برای استیبل کوین ین، می‌تواند به واقعیت تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا