هنری

شاهکارهای نقاشی با موضوع پیک‌نیک رفتن!

وقتی روزها گرم و طولانی می‌شوند، تمام فکرم به پیک‌نیک و کباب‌پزی مشغول می‌شود. زمانی که خورشید می‌درخشد، چمن‌ها سبز هستند و پرندگان آواز می‌خوانند. زمانی که سبد پر از ساندویچ‌های خوشمزه و بطری‌های کمپوت خانگی است. اگر در حال برنامه‌ریزی برای یک دورهمی با دوستان و خانواده خود هستید، اما می‌خواهید آن را متفاوت‌تر از همیشه انجام دهید، نگاهی به این الهامات پیک‌نیک از هنر بیندازید!

یک پیک نیک کنار رودخانه، با طعم تماشای قایق رانی!

تصویری دلپذیر از یک بعد از ظهر آفتابی، در کنار رودخانه، در حالی که یک مسابقه قایق رانی در حال برگزاری است. این صحنه زیبا، توسط پیر بونارد، یکی از بنیانگذاران گروه پست امپرسیونیست به نام Nabi، که در پاریس فعالیت می‌کرد، به تصویر کشیده شده است.

پیک نیکی آرام با چاشنی سورئال!

فرناندو بوترو، هنرمند معاصر کلمبیایی، پیک نیکی را به سبک همیشگی خود با حجم‌های اغراق‌آمیز به ما عرضه می‌کند. در نگاه اول، این پیک نیک بسیار آرام به نظر می‌رسد: یک سبد سالم پر از میوه و سبزیجات، در جایی در دل طبیعت، در حالی که فردی در حال چرت زدن است. اما در نگاه دوم، متوجه دست خانم سیگاری و فوران نگران‌کننده آتشفشان در پس‌زمینه می‌شویم که آرامش ظاهری صحنه را بر هم می‌زند.

صبحانه‌ای رویایی در باغ

تصور کنید که صبحانه خود را در یک ننو در باغ میل می‌کنید. آیا چیزی آرامش‌بخش‌تر از یک صبحانه دلچسب در روز تعطیل در باغ شخصی‌تان وجود دارد؟ دفعه بعد برای اینکه صحنه را امپرسیونیستی‌تر کنید، یادتان باشد یک پاراوان ژاپنی نصب کنید!

پیک نیک دانشجویی؛ ساده، صمیمی و هنری!

اگر دانشجو هستید و بودجه محدودی دارید، از تفسیر پل سزان از نقاشی “ناهار روی چمن” ادوارد مانه الهام بگیرید. هر چه دارید با خود بیاورید، که در این مورد به معنای دوستان زیاد و چند پرتقال است. پیک نیک دانشجویی، با حال و هوای هنری!

آرامش بعد از پیک نیک، در تابلویی از مونه

چه حسی زیباتر از اینکه پیک نیک تمام شده و همه سیر و خوشحال هستند؛ بچه‌ها بیرون بازی می‌کنند، بزرگترها به پیاده‌روی می‌روند و باد با رومیزی و کلاه خانم‌ها می‌رقصد. درست مثل این نقاشی زیبای کلود مونه که آرامش بعد از یک پیک نیک دلچسب را به تصویر می‌کشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا